Wednesday, May 11, 2011

Maddi Jane.

Click picture for big view



Hi :) Today saya mulakan entry saya dengan gambar yang sangat bermakna bagi saya.It's about Maddi Jane ;) .Sebenarnya saya dah buat facebook baru.Datang sekolah kene sindir dengan Cicak - "Ada orang tu dah ada Facebook.






So bile dah ada Facebook, tengok la facebook classmate saya.Almaklumlah orang dah berkurun lame takde facebook.Saya tertarikbile tengok 1 video yang kawan saya share dekat wall dia.Lepas tu,saya cari la dekat Youtube > Maddi Jane. Dengarla lagu yang die nyanyi.Bile dengar rasa macam ________.Maddi Jane sangat cantik dan suara yang sedap. I Love You Maddi Jane.




Lepas tu hantar la satu ucapan kepada Maddi Jane.Tak sangka dia baca. Dan dia LIKE.Itu yang membuatkan saya lebih minatkan dia.Thank You very much Maddi Jane.




With Love,

SyafiqahJalaludin.

No comments:

Post a Comment